Настаўніку-прадметніку

Web-сэрвісы ў рабоце настаўніка

развернуть

BankTestov.ru

 Бесплатный сервис. Прост в использовании. Позволяет создавать вопросы с единичным и множественным выбором, устанавливать сложность вопроса, сохранять результаты или проходить тестирование анонимно. Созданные тесты, чтобы стать общедоступными, проходят премодерацию. Из минусов - наличие рекламы.

 

master-test.net

 Сервис позволяет не только создавать тесты, но и загружать себе на компьютер, если нет выхода в Интернет для прохождения. Учителя, занимающиеся дистанционным обучением, могут использовать сервис для проведения зачетов, при работе с детьми, которые по определенным причинам не посещают школу

 

LearningApps  очень интересный сервис! Это интерактивный конструктор для разработки заданий в разных режимах – «Пазлы», «Установи последовательность», «Викторина с выбором правильного ответа» и др. Основная идея упражнений заключается в том, что ученики могут проверить и закрепить свои знания в привлекательной для них игровой форме.

 

Umaigra (UI) представляет собой интернет-проект дистационного обучения, основанный на многолетнем опыте Umapalata.com в разработке учебных программ для школ, предлагает новую онлайновую систему для создания, публикации и выполнения дидактических игр для детей.  
UI может быть легко интегрирован в основной учебный процесс в качестве дополнительного обучающего инструмента - игрового, и в то же время эффективного, который можно использовать как в школе так и дома, как индивидуально так и для группы учеников. 
UI предлагает широкие возможности в создании и использовании игр на различных языках, в различных предметных областях, для разных возрастных категорий. Он имеет простой и интуитивно понятный интерфейс. Позволяет публикацию и свободный обмен играми между преподавателями и учениками.

 

rebus1.com Русскоязычный генератора ребусов. Задайте любое слово или фразу, и программа моментально сгенерирует по вашему запросу ребус! Используя соответствующий переключатель, можно создавать специальные ребусы для детей, в которых использованы изображения детских героев из сказок и мультфильмов. 

 

PowToon представляет собой инструмент для создания презентаций, который сочетает в себе два очень важных элемента в этом виде программ: он простой в использовании и результаты очень интересны.

Можно использовать PowToon прямо с вашего браузера. Прежде чем приступить к созданию слайдов, нам придется выбрать один из различных стилей, которые мы имеем в нашем распоряжении. После выбора у нас будет очень простой интерфейс, из которого мы можем сделать любое действие с помощью всего одного щелчка мыши.

 

Calaméo - это сервис для создания интерактивных публикаций в Интернете.
Разработчики сервиса предлагают вам новый способ публикации - простой для использования и с невероятно широкими возможностями. Из файла формата PDF можно создавать журналы, брошюры, каталоги, отчеты, презентации и многое другое.
Что же такое интерактивная публикация?
Это интерактивный электронный документ для чтения с компьютера. При этом создается ощущение чтения бумажного документа: можно перелистывать страницы, отмечать интересные места, увеличивать масштаб изображения... в журналах, брошюрах, каталогах, отчетах, презентациях и не только.

свернуть

Акадэмія паслядыпломнай адукацыі.Метадычны рэсурс аўтарскіх методык.

развернуть
Академией последипломного образования создан открытый методический ресурс, содержащий материалы авторских методик и эффективного педагогического опыта учителей-практиков Республики Беларусь, включая многочисленные наработки специалистов образования Минской области.

Предлагаемые материалы ориентированы на программы и учебные пособия по учебным предметам и предполагают реализацию их воспитательного потенциала.

Дистанционное изучение материалов интернет-ресурса поможет педагогам обогатить арсенал методических приемов, используемых в профессиональной деятельности. 

Открытый методический портал размещен ЗДЕСЬ.

свернуть

Прафілактыка парушэнняў зроку ў навучэнцаў

развернуть

ДЛЯ прафілактыкі ўзнікнення і прагрэсіравання парушэнняў зроку ў дзяцей школьнага ўзросту асаблівае значэнне мае выкананне элементарных гігіенічных правілаў: рацыянальны графік навучальнага дня, арганізацыя заняткаў і адпачынку ў вольны час, правільнае харчаванне, якое павінна ўключаць дастатковую колькасць вітамінаў. Вельмі важна забяспечыць асветленасць. Калі выкарыстоўваецца штучнае святло, яно павінна быць раўнамерным, не ствараць на рабочым стале рэзкія цені і блікі. Настольную лямпу трэба размясціць злева, калі дзіця праўша, а калі ляўша — справа. Лямпачка павінна быць пад абажурам светлых адценняў. Для паляпшэння асветленасці ва ўмовах школы сцены і паверхні сталоў у класах неабходна фарбаваць у светлыя тоны, рэгулярна мыць вокны, не ставіць на падаконнікі высокія вазоны. Пры пасадцы вучняў трэба ўлічваць, што ў першым радзе ад акна асветленасць добрая, а ў трэцім — пры пахмурным надвор’і можа быць цемнавата. Каб дзеці былі ў роўных умовах, неабходна кожнае паўгоддзе перасаджваць іх на іншыя рады партаў, пакідаючы на аднолькавай адлегласці ад дошкі.У школьным узросце патрэбны сістэматычныя заняткі фізічнымі практыкаваннямі, накіраваныя на развіццё культуры рухаў, прафілактыку захворванняў. Заняткі фізкультурай і спортам стымулююць абменныя працэсы ў арганізме, што станоўча дзейнічае на зрок.

Якія прыкметы пакажуць на пагаршэнне зроку дзіцяці?

Стан зроку вашых дзяцей моцна залежыць ад таго, наколькі ўважлівыя і назіральныя бацькі. Зрок дзіцяці трэба правяраць кожны год – гэта дапаможа ў час дыягнаставаць збоі ў глядзельнай сістэме на ранняй стадыі.

Варта неадкладна звярнуцца да лекара-афтальмолага, калі ваша дзіцё:

  • трымае кніжку блізка да вачэй - бліжэй 25 см;
  • прыжмурваецца, гледзячы на выдаленыя прадметы;
  • робіцца менш рухомым;
  • часта жаліцца на болі галавы;
  • робіцца няўважлівым, рассеяным;
  • валіцца паспяховасць у школе (дзіцё можа проста не бачыць палову таго, што напісана на дошцы, а сказаць пра гэта саромеецца).

Меры па папярэджанні блізарукасці ў дзяцей школьнага ўзросту павінны быць накіраваны на зняцце ўсіх відаў напружання: мышачнага, зрокавага, нервовага. Прасцей за ўсё ўхіліць напружанне мышачнае, забяспечыўшы дзіцяці правільную паставу за сталом. Неабходны крэсла з рэгуліроўкай нахілу спінкі і вышыні сядзення і стол, які б адпавядаў росту. Пад ногі трэба паставіць невялічкую лавачку, каб разгрузіць мышцы спіны і пазбегнуць нахілу наперад. Для таго, каб навучыць малое правільна сядзець, яго трэба кантраляваць увесь першы навучальны год. Праз кожныя дваццаць хвілін работы першакласніку патрэбен дзесяціхвілінны адпачынак, падчас якога ён можа пабегаць, паскакаць, проста пазбавіцца нервовага напружання.

 

ФІЗКУЛЬТХВІЛІНКА: ГІМНАСТЫКА ДЛЯ ВАЧЭЙ

АРЭЛІ (вочы ўгару-наніз)

Толькі сеў я на арэлі,

Як арэлі паляцелі!

Моцна я трымаюся,

Уверх ды ўніз гайдаюся!

І спяваю, і смяюся – анічога не баюся!

СЛОНІК ДЫ МУХА (вочы ўправа-улева)

Ёсць у слоніка два вухі.

На адно з іх села муха.

Дзе ты, муха? Дзе ты? Дзе? –

Муха знай сабе гудзе.

Трэба муху адшукаць

ды ад вуха адагнаць!

 

ПАВУЧОК (вочы апісваюць “банцік”)

Павучок цэлы дзень

сетку новую пляце.

Стол, парог. акно, сцяна –

ад відна і да відна!

так ён завіхаецца, рупіцца, стараецца.

А пабачыць гаспадыня –

паскідае павуцінне.

свернуть