Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорце і турызму Вілейскага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
Чурленскі навучальна-педагагічны комплекс
дзіцячы сад – сярэдняя школа
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорце і турызму Вілейскага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
Чурленскі навучальна-педагагічны комплекс
дзіцячы сад – сярэдняя школа
№ |
Тэма урока |
Відэматэрыял |
Тэсты |
Д/З |
|
|
|
|
|
1 |
Арганізацыя сеткі Інтэрнэт. |
§ 1 |
||
2 |
Нацыянальныя інфармацыйныя рэсурсы.
|
§ 2 |
||
3 |
Пошук у сетцы Інтэрнэт.
|
|
§ 3 |
|
4 |
Воблачныя тэхналогіі. Сэрвісы сумеснай работы.
|
|
§ 4 |
|
5 |
Сеткавы этыкет і меры бяспекі ў сетцы Інтэрнэт.
|
|
§ 5 |
|
6 |
Асноўныя алгарытмічныя канструкцыі і тыпы даных.
|
§ 6 |
||
|
|
|
|
|
7 |
Радковыя велічыні.
|
|
§ 7.1 |
|
8 |
Радковыя велічыні.
|
|
§ 7.2 |
|
9 |
Стандартныя працэдуры і функцыі для работы з радковымі велічынямі.
|
Стандартныя працэдуры і функцыі для работы з радковымі велічынямі. |
|
§ 8.1 |
10 |
Стандартныя працэдуры і функцыі для работы з радковымі велічынямі.
|
|
§ 8.2 |
|
11 |
Састаўленне алгарытмаў апрацоўкі радковых велічынь.
|
|
|
§ 9.1 |
12 |
Састаўленне алгарытмаў апрацоўкі радковых велічынь.
|
|
§ 9.2, 9.3 |
|
13 |
Абагульняючыя заняткі па тэме.
|
|
|
§ 6—9 |
|
|
|
|
|
14 |
Паняцце электроннай табліцы.
|
|
§ 10 |
|
15 |
Стварэнне электроннай табліцы.
|
|
§ 11 |
|
16 |
Рэдагаванне электроннай табліцы.
|
|
|
§ 12 |
|
|
|
|
|
17 |
Фарматаванне электроннай табліцы.
|
|
|
§ 13 |
18 |
Спасылкі ў формулах.
|
|
|
§ 14 |
19 |
Выкарыстанне стандартных функцый.
|
|
|
§ 15 |
20 |
Сартаванне і фільтрацыя даных.
|
|
|
§ 16 |
21 |
Пабудова дыяграм.
|
|
|
§ 17 |
22 |
Выкарыстанне электронных табліц для выканання практычных заданняў з розных прадметных галін.
|
|
|
§ 18 |
|
|
|
|
|
23 |
Выкарыстанне электронных табліц для выканання практычных заданняў з розных прадметных галін.
|
|
|
§ 10—18 |
24 |
Кантрольная работа па тэме 3 (1 г) |
|
|
|
25 |
Мадэлі і віды мадэлей.
|
|
|
§ 19 |
26 |
Мадэліраванне і яго этапы.
|
|
|
§ 20 |
27 |
Мадэліраванне ў задачы росту і ўбывання |
|
|
§ 21 |
|
вызначэння тэмпературных рэжымаў |
|
|
|
28 |
Мадэліраванне ў задачы вызначэння тэмпературных рэжымаў |
|
|
§ 22 |
29 |
Мадэліраванне ў задачы выбару размяшчэння чыгуначнай станцыі |
|
|
§ 23 |
30 |
Мадэліраванне ў задачы палёту цела, кінутага пад вуглом да гарызонту |
|
|
§ 24 |
31 |
Мадэліраванне сродкамі тэкставага працэсара.
|
|
|
§ 25 |
32 |
Знаёмства з 3D-рэдактарам.
|
|
|
§ 26 |
33 |
Мадэліраванне ў задачах праектавання будынкаў |
|
|
§ 27 |
34 |
Мадэліраванне руху матацыкла |
|
|
§ 28 |
35 |
Рэзерв (1 г) |
|
|
|
№ урока |
Тема урока | Видеоматериал | Интерактивные упражнения | Тест |
Домашнее задание |
1 | Запись аудио и видеоинформации |
https://eior.by/catalog_lecture/8-klass/informatick/1.php
|
§1 | ||
2 | Введение в редактирование аудиофайла | Введение в редактирование аудиофайла | § 2 | ||
3 | Основные операции редактирования аудиофайла | Основные операции редактирования аудиофайла | Запись аудио и видеоинформации | § 3 | |
4 | Введение в компьютерный видеомонтаж |
Введение в компьютерный видеомонтаж https://eior.by/catalog_lecture/8-klass/informatick/2.php
|
§ 4 | ||
5 | Компьютерный видеомонтаж с текстами и фонограммой | Компьютерный видеомонтаж с текстами и фонограммой | Технология обработки аудио и видеоинформации | § 5 | |
6 | Основные понятия. Редактор для создания анимации | Основные понятия. Редактор для создания анимации | Интерфейс редактора Flash | § 6 | |
7 | Создание изображений и редактирование объектов | Создание изображений и редактирование объектов | § 7 | ||
8 | Слои | Слои.Библиотека объектов | § 8.1 | ||
9 | Библиотека объектов. Импорт объектов | Библиотека объектов. Импорт объектов | § 8.2,8.3 | ||
10 | Покадровая анимация | Покадровая анимация | § 9 | ||
11 | Анимация движения | Анимация движения | Анимация движения | § 10 | |
12 | Анимация формы | Анимация формы | Анимация формы | § 11 | |
13 | Анимация текста | Анимация текста | Анимация |
§ 12, повторить § 6- 11 |
|
14 | Контрольная работа | ||||
15 | Основные алгоритмические конструкции | Основные алгоритмические конструкции | Основные понятия Паскаля | § 13 | |
16 | Графические возможности среды программирования | Графические возможности среды программирования | Графические возможности среды программирования | § 14 | |
17 | Простые и составные условия | Простые и составные условия | Простые и составные условия | § 15 | |
18 | Оператор ветвления | Оператор ветвления | § 16 | ||
19 | Оператор цикла | Оператор цикла | § 17.1, 17.2 | ||
20 | Оператор цикла | Оператор цикла | Оператор ветвления. Оператор цикла | § 17.3 | |
21 | Составление алгоритмов для работы с графикой | Составление алгоритмов для работы с графикой | Графика в Паскале | § 18.1 | |
22 | Составление алгоритмов для работы с графикой | Составление алгоритмов для работы с графикой | § 18.2 | ||
23 | Использование основных алгоритмических конструкций для решения практических задач | Использование основных алгоритмических конструкций. Часть 1 | § 19.1-19.3 | ||
24 | Использование основных алгоритмических конструкций для решения практических задач | Использование основных алгоритмических конструкций. Часть 2 | § 19.4 | ||
25 | Использование основных алгоритмических конструкций для решения практических задач |
§ 19.5, 19.6, повторить § 13-19 |
|||
26 | Обобщающее занятие по теме "Основы алгоритмизациии и программирования". Обобщение и систематизация знаний по теме "Основы алгоритмизациии и программирования" | ||||
27 | Редактирование текста | Редактирование текста | Текстовый редактор | § 20 | |
28 | Списки | Списки и колонки | § 21.1 | ||
29 | Колонки | Списки и колонки |
Создание и форматирование колонок. Вставка рисунков и декоративного текста |
§ 21.2 | |
30 | Таблицы | Таблицы | § 22 | ||
31 | Вставка символов и формул | § 23 | |||
32 | Иллюстрирование текстового документа | Microsoft Word | § 24 | ||
33 | Использование стилей | Кроссворд | § 25 | ||
34 | Форматирование страницы | Форматирование документов | § 26 | ||
35 | Резерв |
7 класс
Скачать учебник Информатика 7 класс
Электронное приложение 7 класс
свернуть